Activiteiten

Gedurende het hele jaar organiseren we leuke activiteiten voor alle leden van Asterix. Zien we je binnenkort?

We proberen te zorgen dat de meeste activiteiten die we organiseren iets te maken hebben met de studie. Voorbeelden zijn het bezoeken van het archief om de manuscripten te bekijken, lezingen van onze eigen docenten en het bezoeken van musea.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om alleen maar met de studie bezig te zijn. Daarom organiseren we ook gezellige niet-studiegerelateerde activiteiten: kleine activiteiten zoals ons wekelijkse koffieuurtje in Herman en grotere activiteiten zoals lasergamen. Sommige activiteiten organiseren we meerdere keren per jaar, zoals Keltisch fröbelen en filmavonden.

De grootste activiteit die we organiseren is de jaarlijkse studiereis, die normaal plaatsvindt in april tussen blok 3 en 4. Tijdens de studiereis bezoeken we een Keltisch-gerelateerd land, zoals Ierland of Schotland.

Tijdens deze activiteiten leer je je medestudenten en de studenten van andere jaren beter kennen. Studeren is immers leuker met een groep vrienden om je heen!

Benieuwd naar wat we komende maand organiseren? Dat is te vinden op onze Facebook en Instagram.

Ook niet-leden zijn welkom op onze activiteiten: deze betalen echter wel een meerprijs van 25% (tenzij anders aangegeven).